| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Leuke Kawasaki VN 800 Classic van het jaar 2000! In de mooie zwart blauwe kleurstelling! Prima instap model in het cruiser segment! Netjes onderhouden en klaar voor de volgende eigenaar!
- - Occasion bekijken en proefrijden:
Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen en wij alle tijd voor u hebben! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak.
- Onze occasions worden geleverd inclusief:
• Volle tank brandstof.
• Klein onderhoud.
• Zorgvuldig & nauwkeurige controle.
• Gewassen & Gepoetst inclusief Ceramic guard .
• Tenaamstelling & Optionele 10 Dagen All-Risk verzekering.
• Rijklaar zonder bijkomende kosten en zo mee te nemen!
- Garantie optioneel onder voorwaarden van MotorGarantie:
• €195 = 3 Maanden & 2000km
• €395 = 6 Maanden & 4000km
• €595 = 12 Maanden & 6000km
- Over ons:
AMR Motorfietsen is het adres voor uw nieuwe, eerste of vervangende motor! Alle motoren worden zorgvuldig gecontroleerd en onderhouden vanuit eigen werkplaats zodat u met 100% zekerheid de weg op gaat! Ook voor onderhoud & reparatie bent u bij ons aan het juiste adres en van harte welkom!
- Voorraad motoren:
Voor ons volledige aanbod, neem een kijkje op onze website, pagina op marktplaats of motoroccasion! Ons aanbod is actueel en dagelijks up to date!
- Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
Facebook: AMR Motorfietsen
Instagram: @amrmotorfietsen
- Contact:
AMR Motorfietsen
Amsterdamseweg 13A
1422AC Uithoorn
Tel: 0297256300 (Ook WhatsApp!)
Email: info@amrmotorfietsen.nl
- Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
Zaterdag: 09:00 / 17:00
Zondag: gesloten
- Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden!
Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop! Het kan voorkomen dat berichten via marktplaats niet altijd verzonden worden of bij ons aankomen! Om er zeker van te zijn goed met ons in contact te komen raden wij u aan om even te bellen, een whatsapp bericht te sturen of per email!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | vloeistof gekoelde V-twin, viertakt |
| Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
| Cilinder inhoud | 805 cc |
| Comp. verhouding | 9.5:1 |
| Kleppen | 4, SOHC |
| Brandstof toevoer | carburatie, Keihin CV36 |
| Ontsteking | digitaal electronisch |
| Vermogen | 55 pk / 40.5 kW bij 7000 tpm |
| Max. koppel | 64 Nm bij 3300 tpm |
| Koppeling | natte meervoudige platen |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15 liter |
| Topsnelheid | 175 km/u |
| ABS | nee |
| Frame | stalen wiegframe |
| Vering voor | 41 mm telescopische voorvork, veerweg 150 mm |
| Vering achter | UNI-TRAK demping, 5 voudig instelbare veer voor spanning, veerweg 100 mm |
| Remmen voor | enkele schijf, 300 mm, een zuiger remklauw |
| Remmen achter | trommel, 180 mm |
| Voorband | 130/90 R16 |
| Achterband | 140/90-R16 |
| Wielbasis | 1600 mm |
| Lengte | 2380 mm |
| Breedte | 940 mm |
| Hoogte | 1125 mm |
| Zithoogte | 705 mm |
| Drooggewicht | 235 (rijklaar 254) kg |
| Leverbare kleuren | rood, zwart, blauw |
| Beschrijving | |
Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
 |
AMR Motorfietsen |
|
Amsterdamseweg 13A
Uithoorn
Plan de route
|
 |
0297-256300
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het
mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken