Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Zwart
Vermogen:
83 kW
Teller:
33.371 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een brute naked bike met een sportieve uitstraling en betrouwbare prestaties? Dan is deze Kawasaki Z800 ABS uit 2015 precies wat je zoekt!

Specificaties & Uitvoering:



Kilometerstand: 33.371 km


Kleur: Diepzwart met kenmerkende groene accenten – echte Kawasaki-stijl


Motorblok: 806cc viercilinder – soepel en krachtig


ABS: Veilig remmen in alle omstandigheden


Originele uitlaat – zorgt voor een mooie, sportieve sound zonder overdaad



Extra’s & Opties:



Sportieve ruit voor extra windbescherming


Korte kentekenplaathouder voor een strakke achterkant


LED knipperlichten – modern en goed zichtbaar


Crash pads & motorbeschermers – extra bescherming voor motor én gemoedsrust


Bobbins – ideaal voor gebruik met een paddock stand (onderhoudsgemak)



Deze Z800 combineert agressieve looks met comfort en betrouwbaarheid. Ideaal voor zowel woon-werkverkeer als sportief bochtenwerk in het weekend. Instappen en rijden maar!

Stuur gerust een bericht of bel voor een bezichtiging of proefrit.

Grijp je kans en ervaar de kracht en stijl van de Z800 zelf!
  • Wil je deze motor niet mislopen? Koop hem nu en laat hem lekker warm bij ons in de winterstalling staan! In het voorjaar haal je hem op, en de garantie gaat pas in bij aflevering. Zo begin je het seizoen meteen goed en weet je zeker dat hij van jou is.

    Of je nu op zoek bent naar een betrouwbare plek voor motorreparatie, je motor wilt stallen in de winter, of geïnteresseerd bent in de aanschaf van een tweedehands motor. Bij onze motorzaak in Nijkerk ben je aan het juiste adres voor alles wat met motoren te maken heeft.

    Staat jouw droommotor er niet tussen?
    Laat het ons weten – wij gaan actief voor je op zoek naar de motor die bij jou past.

    Aflevering:
    Bij elke motor heb je de keuze uit verschillende afleverpakketten. Zo bepaal je zelf wat het beste bij jouw wensen past:

    Pakket Basis – €0,-
    De motor wordt geleverd zoals gezien, zonder garantie.

    Pakket Plus – €198,-
    Inclusief een afleverbeurt en 3 maanden garantie.

    Pakket Extra – €748,-
    Inclusief afleverbeurt, vervanging van noodzakelijke slijtageonderdelen, en 6 maanden garantie.

    Bekijk de volledige inhoud van de pakketten op onze Afleverpakketten-pagina.


     

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, bobbins, Crash pads, korte kentekenplaat houder, led achterlicht, led knipperlichten, motorbeschermers, Originele uitlaat, sportieve ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van der Weerd Motoren
Ardeschstraat 15
Nijkerk
Plan de route
033-4840092
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion