| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Kawasaki Z 1000
- ABS
- Verstelbare hevels
- Bobbins
- Evt. met Akrapovic
Maak kennis met deze indrukwekkende Kawasaki Z1000 uit 2016! Deze naked
bike combineert een krachtig motorblok met een agressief en modern design.
Perfect voor de rijder die op zoek is naar een motor met karakter en
ongeëvenaard rijplezier.
Optioneel leverbaar met een hoogwaardige Akrapovic-uitlaat voor een nog
sportiever geluid en uitstraling. De uitlaat maakt de ervaring compleet,
maar is geen verplichting.
Benieuwd naar deze fantastische motor? Neem vandaag nog contact met ons op
en ontdek wat de Z1000 voor jou kan betekenen!
Latere aflevering ivm bijvoorbeeld nog te behalen rijbewijs, bonus etc mogelijk, pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- MV Agusta Concesionario Ufficiale - Officieel Dealer
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren van alle merken*
- Ruime gratis parkeer mogelijkheden
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
**** December actie niet geldig op reeds gemaakte orders & reeds afgeprijsde motoren. Actie is zolang de voorraad strekt!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt viercilinderlijnmotor |
| Boring x slag | 77.0 mm x 77.0 mm |
| Cilinder inhoud | 1.043 cc |
| Comp. verhouding | 11,8:1 |
| Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
| Brandstof toevoer | Brandstof injectie: ø 38 mm x 4 (Keihin) met ovalen hulpgaskleppen |
| Ontsteking | Electronisch |
| Vermogen | 142 pk / 104,5 kW bij 10,000 tpm |
| Max. koppel | 111 Nm bij 7,300 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | O-ring ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Twin-tube, aluminium |
| Vering voor | 41-mm upside-down-voorvork met instelbare ingaande en uitgaande demping en instelbare veervoorspanning |
| Vering achter | Horizontaal geplaatste gasgevulde monoschokdemper, met traploos instelbare uitgaande demping en instelbare veervoorspanning |
| Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 310-mm wave-schijven; Remklauwen: Dubbel, radiaal gemonteerd, monobloc, vier tegenoverliggende zuigers |
| Remmen achter | Enkele 250-mm wave-schijf; Remklauw: Enkele zuiger |
| Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
| Achterband | 190/50 ZR 17 M/C (73W) |
| Wielbasis | 1.435 mm |
| Lengte | 2,045 mm |
| Breedte | 790 mm |
| Hoogte | 1,055 mm |
| Zithoogte | 815 mm |
| Drooggewicht | 221 kg |
| Leverbare kleuren | Metallic matte graphite gray/Golden blazed green, Pearl stardust white/Golden blazed green |
| Beschrijving | Naakt, woest en gespierd: de agressief gelijnde Z1000 tilt de sugomi-geïnspireerde Z-stijl naar nieuwe hoogten. Deze machine is ontdaan van alle onnodige opsmuk en straalt daarmee pure, brute functionaliteit uit. Deze nieuwste incarnatie heeft een nog krachtiger motorblok en een sportievere afstemming van vering en demping, waarmee de indrukwekkende Z1000 voor nog meer rijsensatie zorgt en hij zonder meer de meest radicale naked op de markt is. |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 |
Barbier Motorsport Havelte |
|
Oeveraseweg 6
Havelte
Plan de route
|
 |
0521-342960
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken