| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Centrum Roosendaal biedt aan:
Een Kawasaki Z650 ABS uit 2017 met 4624km op de teller.
Door ons nieuw geleverd en onderhouden
Deze Z650 is onder andere voorzien van :
* ABS
* MRA windscherm (smoke)
* Hyperpro verlanging!
Vanaf nú in de showroom.
- Motor Centrum Roosendaal is dé motorzaak van West Brabant.
Kawasaki service dealer
CFMOTO DEALER WEST BRABANT & ZEELAND
Onderhoud en service aan alle merken
Bij ons kunt u terecht voor een uitgebreid aanbod van zowel nieuwe als gebruikte motoren. We zijn dealer van de merken CF Moto en Kawasaki (service) en verzorgen onderhoud aan alle merken in onze werkplaats.
Tevens zijn wij gespecialiseerd in Harley-Davidson. Naast de verkoop verzorgen wij ook het onderhoud aan deze motoren.
Onze werkplaats is uitgerust met de meest moderne diagnoseapparatuur, special tools en de monteurs hebben merkspecifieke opleidingen gevolgd.
Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen.
Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc.
Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc.
Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc.
Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU
V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
Trike: FLHXXX
Uiteraard is inruil van uw huidige motor mogelijk.
Gespreide betaling of zakelijk leasen? Check onze website.
Diverse CFMOTO demo-motoren, voor proefritten.
Ook voor motorverhuur en trailerverhuur kunt u bij ons terecht.
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:30
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Tot ziens!
Motor Centrum Roosendaal
Gastelseweg 145
4705 AB Roosendaal
0165-559926
info@mcr.nl
www.mcr.nl
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG
12 maanden garantie op de aankoop van gebruikte motoren, bij een aankoopbedrag van minimaal 35% van de oorspronkelijke cataloguswaarde en vanaf € 3.000,-
zes maanden garantie op reparatie en onderhoud.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
| Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
| Cilinder inhoud | 649 cc |
| Comp. verhouding | 10,8:1 |
| Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x Ø 36 mm met dubbele gaskleppen |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 68 pk / 50,2 kW bij 8,000 tpm |
| Max. koppel | 65,7 Nm bij 6,500 tpm |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
| Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
| Vering achter | Horizontale back-link, met instelbare veervoorspanning |
| Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger |
| Remmen achter | Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
| Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Wielbasis | 1,410 mm |
| Lengte | 2,055 mm |
| Breedte | 775 mm |
| Hoogte | 1,080 mm |
| Zithoogte | 790 mm |
| Drooggewicht | 187 kg |
| Leverbare kleuren | Pearl Flat Stardust White/Metallic Spark Black, Metallic Flat Spark Black/Metallic Spark Black, Metallic Flat Raw Titanium/Metallic Spark Black |
| Beschrijving | Net als de overige Naked modellen in de Kawasaki Z-familie springt de nieuwe Z650 meteen in het oog door een super modern Sugomi design en een ongekend hoogwaardige afwerking. Uiteraard ontbreekt ook het typerende LED achterlicht met Z-patroon niet.



Voor optimale prestaties werd er een compleet nieuwe 650cc watergekoelde parallel twin krachtbron ontwikkeld met een heerlijk koppelrijk karakter en tegelijkertijd een zeer laag verbruik. Om het comfort en vertrouwen te verhogen werd de Z650 voorzien van een Assist & Slipper koppeling. Voor wie nog meer beleving en prestaties zoekt zal er tevens een schitterend full system Akrapovič uitlaatsysteem verkrijgbaar zijn. |
Welkom bij MCR Motorrijden is voor vele mensen een hobby, dat blijkt elke zomer maar weer als duizenden mensen er met hun motor erop uit trekken.
De een pikt op een zonnige zondag sportief een paar bochtjes en rijdt vol enthousiasme zijn knieën aan de grond, een ander doet het wat rustiger aan en tokkelt kalm over een kronkelende dijkweggetje en weer een ander tuigt zijn motor op om te vertrekken naar een vakantiebestemming.
Het maakt eigenlijk niet uit op welke manier je met je motor rijd als je er maar plezier aan beleeft, en dat laatste is nu precies wat wij je toewensen!
Veel fijne en veilige kilometers, veel plezier team MCR
 |
Motor Centrum Roosendaal |
|
Gastelseweg 145
Roosendaal
Plan de route
|
 |
0165-559926
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken