| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki Z900 ABS
- Performance pakket
* Tankpad
* akrapovic demper
*donker ruitje
* Duo cover
- LED knipperlichten acherzijde
- Korte kentekenplaathouder
- Bobins
- Vol vermogen
Z750 Z800 Z900 Z650
- .
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
| Boring x slag | 73,4 mm x 73,4 mm |
| Cilinder inhoud | 948 cc |
| Comp. verhouding | 11,8:1 |
| Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ø 36 mm met ovalen hulpgasklep |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 125 pk / 92,2 kW bij 9,500 tpm |
| Max. koppel | 98,6 Nm bij 7,700 tpm |
| Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
| Vering voor | 41 mm omgekeerde voorvork met uitgaande en compressie demping en instelbare veervoorspanning |
| Vering achter | Horizontale Back-link, met uitgaande demping en instelbare veervoorspanning. |
| Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbel tegenover liggende 4 zuigers |
| Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
| Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
| Wielbasis | 1,450 mm |
| Lengte | 2,065 mm |
| Breedte | 825 mm |
| Hoogte | 1,065 mm |
| Zithoogte | 795 mm |
| Drooggewicht | 210 kg |
| Leverbare kleuren | Pearl Mystic Gray/Metallic Flat Spark Black, Candy Lime Green/Metallic Flat Spark Black, Metallic Flat Spark Black/Metallic Spark Black |
| Beschrijving | REFINED RAW

De nieuwe Z900 is verrassend veelzijdig en compleet. Zo is dit model niet alleen ontworpen om gemakkelijk en ontspannen sportief te kunnen rijden, maar ook om een maximale rijsensatie te kunnen geven aan meer ervaren Z-rijders.



Het hoge uitrustingsniveau met onder meer een Assist & Slipper koppeling en een grafisch meervoudig instelbaar display, matchen het moderne LED achterlicht met Z-patroon en de fraaie nieuwe 5-spaaks lichtgewicht wielen met sterpatroon. |
 |
Select Motors Apeldoorn |
|
Loudonstraat 75
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
06-25457013
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken