Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 PERFORMANCE - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Groen
Vermogen:
92 kW
Teller:
5.670 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
kawasaki - z900-performance
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Z900 / Z 900

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Kawasaki Z900 Performance uit 2024 in absolute topstaat.

- Recent onderhouden
- 1e eigenaar

Onderscheidende opties
- Volledig Akrapovic
- Bagster zadels
- Verstelbare remhendel
- Verstelbare koppelinghendel
- Radiator bescherming
- Windscherm
- ABS
- Led knipperlichten
- Horizontale back-link achter vering
- Assist & Slipper clutch
- KTRC 3 modussen
- Verschillende power modussen
- Dual throttle valves
- Schakel indicator
-  LCD-scherm

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leigraaf Motoren B.V.
Keizersveld 71b
Venray
Plan de route
06-31741779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion