Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 SE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Grijs/Groen
Vermogen:
91 kW
Teller:
11.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een niet van nieuw te onderscheiden Kawasaki Z900 SE.
 

De Kawasaki Z900 SE uit 2025 laat je elke rit met een grote glimlach afsluiten. Deze naked staat bekend om zijn directe gevoel, stabiele stuurgedrag en soepele vermogensafgifte. Met 91 kW heb je altijd ruim voldoende kracht onder je rechterhand en omdat deze motor boven de 70 kW uitkomt, kan hij gereden worden met het A-rijbewijs. De Z900 SE reageert scherp maar blijft voorspelbaar, waardoor je zowel in bochten als in stadsverkeer veel vertrouwen ervaart.

De complete uitrusting maakt de rit alleen maar beter. Dankzij ABS en traction control heb je extra grip en veiligheid wanneer de omstandigheden veranderen. Met de verschillende rijmodi stem je het karakter van de motor precies af op je rit. Het heldere TFT-display geeft je alle informatie in één oogopslag, terwijl je via Bluetooth verbinding maakt met je telefoon voor handige functies onderweg.

De quickshifter zorgt voor schakelen zonder koppeling, waardoor opschakelen vloeiender en sneller gaat. Tijdens lange ritten is cruise control een fijne toevoeging: je houdt eenvoudig een constant tempo zonder inspanning. LED verlichting zorgt voor goed zicht en zichtbaarheid, dag en nacht. De motor komt van de eerste eigenaar en is een BTW-motor, wat hem aantrekkelijk maakt voor zakelijke rijders. Bovendien profiteer je nog van fabrieksgarantie.

Kortom: deze Z900 SE is een moderne, compleet uitgeruste machine die sportiviteit en comfort moeiteloos combineert. Als je een krachtige, volwassen naked zoekt die klaarstaat voor zowel woon-werk als weekendritten, dan is dit er één om niet te missen.

  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Cruise control, IMU, Ingebouwde navigatie, LED koplamp, Quickshifter, remcomponenten van Brembo, Rijmodi, Sugomi design, TFT-Display, Traction control, veercomponenten van Öhlins




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion