Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistof gekoeld 1-cilinder 4-taktmotor
Boring x slag
60 mm x 60 mm
Cilinder inhoud
373 cc
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
pk / kW bij tpm
Max. koppel
37 Nm bij tpm
Koppeling
PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
Single-speed automaat
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
14,5 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Stalen trellisframe, gepoedercoat
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
Radiale vaste remklauw met vier zuigers
Remmen achter
Zwevende remklauw met enkele zuiger
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
855 mm
Drooggewicht
158 kg
Leverbare kleuren
ORANJE,WIT
Beschrijving
De KTM 390 ADVENTURE brengt verkenning naar een hoger niveau door allroad-veelzijdigheid en bewezen betrouwbaarheid te combineren met real-world prestaties. Gebouwd rond een compacte 373 cc eencilindermotor met een capabel, lichtgewicht chassis en toonaangevende elektronica, moedigt de KTM 390 ADVENTURE je aan om nieuwe grenzen te verkennen met de ongeëvenaarde capaciteiten en opwinding die je verwacht van een KTM ADVENTURE-machine. Met een vernieuwd ontwerp voor 2022 is de KTM 390 ADVENTURE nu ook visueel afgestemd op de Dakar-winnende KTM FACTORY RALLY-machines.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: KAWASAKI in 1979 - De Z 400 FX, voornamelijk bekend onder de Kawakenners als FX, is een verkoophit door de slimme zet om een frame te gebruiken van een motorfietsklasse hoger. Hierdoor krijgt deze motor een forsere uitstraling en neemt deze vier-in-lijner een representatieve plek in op de verkoopstatistieken.
De Z 750 FX en de Z250 FX segmenteren de markt verder en nemen in navolging van de Z400 een extra deel van de markt voor hun rekening. De eerste in serie geproduceerde Japanse belt-aangedreven motorfiets, de KZ 440 LTD word speciaal voor de Amerikaanse markt ontworpen. Dezelfde techniek wordt gebruikt voor de Z 250 LTD en Z 400 LTD in 1983