| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3657
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar |
| Boring x slag | 65.7 mm x 65.7 mm |
| Cilinder inhoud | 799 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | |
| Vermogen | |
| Max. koppel | 87 |
| Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | |
| Vering voor | WP APEX 43 |
| Vering achter | WP APEX - Monoshock |
| Remmen voor | 320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf |
| Remmen achter | 260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers |
| Voorband | |
| Achterband | |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 850 mm |
| Drooggewicht | 199 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 |
Van Gerven Motoren |
|
Stokskesweg 21
Bergeyk
Plan de route
|
 |
0497-555404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op topÂsnelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadiÂging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken