| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Referentienummer: 4000
In nieuwstaat verkerende 990 DUKE voorzien van het Techpack (alle software opties).
BTW motor dus eventueel ook zakelijk te rijden.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
| Boring x slag | 90.7 mm x 90.7 mm |
| Cilinder inhoud | 947 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 123 pk / 77 kW bij tpm |
| Max. koppel | 103 Nm bij 8000 tpm |
| Koppeling | PASC™ Mechanisch bediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 14 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
| Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
| Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
| Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 320mm schijf |
| Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
| Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
| Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
| Wielbasis | 1475 mm |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 840 mm |
| Drooggewicht | 169 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 |
Van Gerven Motoren |
|
Stokskesweg 21
Bergeyk
Plan de route
|
 |
0497-555404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn alÂtijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiÂseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwÂkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opÂgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benÂzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties koÂmen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer nietÂtemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerÂderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare comÂponenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken