| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2026
De KTM RC 125 van 2024 neemt zijn plaats in op de startgrid, klaar voor het moment dat de lichten uitgaan. Met een compleet nieuw chassis, dramatische MotoGP-geïnspireerde styling en verbeterde handling en ergonomie, is de KTM RC 125 helemaal klaar om de strijd aan te gaan op straat of circuit, waardoor jij je als een echte coureur voelt.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
| Motor | Eencilinder, 4-Takt, vloeistofgekoeld |
| Boring x slag | 58 mm x 58 mm |
| Cilinder inhoud | 125 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Keihin PWK 36 S AG |
| Ontsteking | Bosch EMS |
| Vermogen | 15 pk / 11 kW bij tpm |
| Max. koppel | 12 |
| Koppeling | Wet multi-disc clutch, mechanically actuated |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | X-Ring 5/8 x 1/4 |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 10 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Stalentrellis frame, poeder gecoat |
| Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm, veerweg 125 mm |
| Vering achter | WP monoshock, veerweg 150 mm |
| Remmen voor | Four-piston radial fixed calliper,remschijf 300 mm |
| Remmen achter | Single-piston floating calliper, remschijf 230 mm |
| Voorband | 90/90-21 |
| Achterband | 120/90-18 |
| Wielbasis | 1340 mm |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 820 mm |
| Drooggewicht | 135 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, BIMOTA, CFMOTO, DUCATI, HONDA, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM, MOTO GUZZI, SUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 |
Goedhart Motoren |
|
Europaweg 1-D
Bodegraven
Plan de route
|
 |
0172-650005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken