Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
ROOD
Vermogen:
77 kW
Teller:
70.093 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Getoonde prijs is standaard met 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.

Getoonde prijs bij Premium Selection BMW motoren betreft dit 24 maanden garantie (t.w.v. 400,-), Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter en een 360 graden check.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 100 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestar, BMW Motorrad, Büse, Rukka en Scorpion.

Voor meer informatie kijk op onze website.

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
3delige Kofferset, ABS, Boordcomputer, Handkappen, Middenbok, Mistlampen, Origineel Nederlandse Motorfiets, Rijmodi, Spaakvelgen, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorplaza FME
Kieler Bocht 57
Groningen
Plan de route
050 547 0100
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion