Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
ROOD/WIT
Vermogen:
59 kW
Teller:
26.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Getoonde prijs is standaard met 12 maanden garantie, Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter.

Getoonde prijs bij Premium Selection BMW motoren betreft dit 24 maanden garantie (t.w.v. 400,-), Tenaamstellingskosten, Volle tank brandstof, Verse olie en nieuw olie filter en een 360 graden check.


Welkom bij Motorplaza, de BMW Motorrad dealer van Noord-Nederland.

Altijd meer dan 100 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via motoren@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestar, BMW Motorrad, Büse, Rukka en Scorpion.

Voor meer informatie kijk op onze website.

Motorplaza
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
ABS, Carterbeschermer, Cruise Control, Digital Display, Gear indicator, Handkappen, Kofferhouder links/rechts, Kruisspaakvelgen, LED Knipperlichten, Middenbok, Rijmodi, Sport vering, TCS, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorplaza FME
Kieler Bocht 57
Groningen
Plan de route
050 547 0100
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion