Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

POLARIS  SPORTSMAN - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
9.225 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
polaris - sportsman
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De krachtigste quad op de markt !!!!

In nieuwstaat !! met compleet nieuwe motor

Oude motor zal een fabricagefout in waardoor wij deze compleet hebben vervangen voor nieuwe

90 pk sterke motor gevoed door injectie die je doet verassen !

De soepelste en best reagerende elektronische stuurbekrachtiging verkrijgbaar.
Bij lage snelheid past de stuurbekrachtiging zichzelf aan.
Door het EPS kun je langer door rijden zonder snel vermoeid te raken.

Sportchassis en de grootste grondspeling in zijn soort
De onderste chassisprofielen voor en achter zijn gebogen om de grondspeling te optimaliseren.
Dankzij de grondspeling van 29 cm blijft u alle obstakels de baas en kunt u de meest onherbergzame plekken bereiken


# Hoge & lage gearing en uiteraard een achteruit versnelling
# In en uitschakelbare Sper differentieel
# Kenteken (geschikt voor B)
# Elektronische 4x4 inschakeling
# Licht metalen velgen
# Elektrische lier
# Voor bumper
# Handkappen
# Skidplates
# Trekhaak
# Enz..

Nieuwe Bighorn voorbanden

Incl. grote beurt en garantie !

Fabrikant: Polaris
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 952 cc 2-cil 4-takt
Kilometerstand: 9000
Kleur: Zwart
Afleverkosten/Garantie: 250.-
Garantie: 3 maanden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
JdK Motoren
Karreveld 57
Koudekerke
Plan de route
0118-551101
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van POLARIS
© 2000 - 2025 Motoroccasion