Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  GUERRILLA 450 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
PLAYA BLACK
Vermogen:
Teller:
3.310 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Royal Enfield Guerrilla 450

Ben je op zoek naar een moderne, stoere motorfiets met klassiek roadster?karakter én moderne techniek? Dan is deze Guerrilla 450 precies wat je zoekt. Met z’n krachtige 452?cc?eencilinder, watergekoelde DOHC?blok voelt hij springlevend aan, klaar voor stadsritten, woon?werkverkeer of toerritten — zonder overdreven gewicht.

Onder de tank huist een 452?cc motor met vier kleppen, vloeistofkoeling, elektronische injectie en een slipper?/assist?koppeling. Deze levert circa 40?pk (29,4?kW) bij 8.000 tpm en een koppel van 40?Nm bij 5.500 tpm — krachtig genoeg om soepel op te trekken, vlot mee te komen in het verkeer en ontspannen te cruisen.

De transmissie is 6?versnellingen met kettingeindaandrijving; starten gaat elektrisch, remmen en sturen zijn modern en betrouwbaar.

Het chassis is een stalen dubbel?buis frame waarin de motor als dragend element fungeert — dat geeft stevigheid en stabiliteit. De voorzijde is uitgerust met een 43?mm telescoopvork (Showa) en achter zit een monoshock met instelbare veervoorspanning. Dankzij de geometrie is de rit soepel en responsief: de zithoogte is 780?mm, en de wielen zijn 17-inch met respectievelijk 120/70?17" voor en 160/60?17" achter.

Ook qua remmen zit je goed: voor een 310?mm schijfrem met dubbele zuiger?klauw, achter een 270?mm schijfrem, beide met dual?channel ABS — veilig en effectief bij stadsverkeer of langere ritten.

Met een vrij bescheiden tankinhoud van 11?liter is hij niet ideaal voor extreem lange afstanden zonder tankstop — maar voor dagelijks gebruik, woon?werk of korte tot middelmatige tochten is dat geen probleem.

De styling is een moderne interpretatie van klassiek roadster?design — strak, clean, met een rechte rijpositie en functionele ergonomie. Dankzij het relatief lichte gewicht (ongeveer 184?kg rijklaar) blijft de motor handelbaar, ook in druk stadsverkeer of bij lagere snelheden.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Joppen Motoren
Strijperdijk 3-D
Leende
Plan de route
040-2062033
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion