Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HNTR 350 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Rebel Black, Rebel Blue, Rebel Red
Vermogen:
15 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
royal-enfield - hntr-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De HNTR 350 neemt een unieke plaats in binnen de Royal Enfield line-up. De HNTR is gebaseerd op het bekroonde 350cc-platform uit de J-serie, dat gecombineerd is met een fantastisch Harris Performance-frame en het kenmerkende DNA van Royal Enfield.

De nieuwe HNTR 350 is ontwikkeld en ontworpen om door drukke steden te manoeuvreren. Royal Enfield heeft zichzelf tot doel gesteld een stadsmotorfiets te bouwen die perfect past in de coolste buurten van de wereld – van Mumbai tot Bangkok en van New York tot Amsterdam. Een motorfiets die verfrissend nieuw, maar tegelijkertijd cool is vanwege zijn old school-karakter, en niets verloren heeft van het kenmerkende DNA van Royal Enfield.

Slalom door drukke straten dankzij de compacte geometrie, de soepele besturing en de betrouwbare remmen. Neem deze nieuwe roadster mee buiten de stad en hij glijdt soepel over de wegen, met zijn brede wielen en tubeless banden. En pak vervolgens de bochtige wegen en laat je zintuigen prikkelen door het stevige, ultra-responsieve frame en de 350cc-motor met een overvloed aan koppel. De brandstofinjectie zorgt voor 20,2 pk bij 6.100 tpm en 27 Nm koppel bij 4.000 tpm. Geluid, kleur, styling, rijgedrag en prestaties; alles aan de betrouwbare HNTR 350 is ontworpen voor een ongeëvenaarde beleving.

Beschikbare kleuren:

Dapper White ( € 5.599,-)

Dapper Ash ( € 5.599,-)

Dapper Grey ( € 5.599,-)

Rebel Black ( € 5.799,-)

Rebel Blue ( € 5.799,-)

Rebel Red ( € 5.799,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model HNTR 350
Kleur Rebel Zwart,Blauw en Rood
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 5.499,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 5.799,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion