Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
Zwart
Vermogen:
78 kW
Teller:
9.413 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSR750 met zeer lage kilometerstand te koop!

De GSR 750 is een lichte, wendbare en vrij snelle nakedbike die zowel voor de beginnende als de gevorderde rijder uitstekend te berijden is!

Origineel Nederlandse motor!

Inruil- en garantiemogelijkheden!

Kilometerstand: 9.413 km
Motorsegment: Nakedbike
Bouwjaar: 2011
Kleur: Zwart
Cilinderinhoud: 750 cc
Vermogen: 78 kW / 106 pk
Aantal cilinders: 4-in-lijn
Massa rijklaar: 210 kg
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers

Staat en onderhoud:
Zeer lage kilometerstand! De motor start, rijdt en remt goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is ook een beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Ketting vervangen (had lichte roest dus voor het nette vervangen)
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuwe remvloeistoffen voor en achter
De banden en remmerij zijn nog in goede staat en de motor is volledig nagekeken.
Op een paar metalen delen en boutjes is wel lichte oxidatie te bekennen.

De motor is voorzien van de volgende opties:
- IX-Race uitlaatdemper
- Bobbins voor gemak met opbokken
- LED knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Gevarenlichten (origineel Suzuki)
- Gear indicator (origineel Suzuki)

De motor wordt geleverd met de volgende extra's:
- Originele reservesleutel

Aldus een leuke nakedbike met zeer lage kilometerstand, die er direct klaar voor is om voorlopig zonder zorgen mee te rijden!

Voor meer informatie kun je contact opnemen.

De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk

Trefwoorden: sport, toer, tour, naked, streetfighter, GSF, GSX, GSXR, GSXR750, GSF750, CBF750, CB750, Hornet, CB600F, CBF600, CB600, GSR600, GSXR600, GSXS, GSF600, ER6, Fazer, FZ6, FZ6S, FZ6N, Tracer, MT07, MT09, MT03
Opties en Accessoires:
Aftermarket kentekenplaathouder, Alarmverlichting, Bobbins, Gear indicator, Gevarenlicht, knipperlichten, andere, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Haar Motoren
De Scheysloot 10
Noordwijk
Plan de route
06-15451698
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion