Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 - 2024

Prijs:
€ 13.950,- € 14.450,-
Bouwjaar:
2024
Kleur:
Blauw
Vermogen:
79 kW
Teller:
7.692 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een veelzijdige motor die lange ritten moeiteloos combineert met sportief rijgedrag? De Suzuki V-Strom 1050 uit 2024 is er helemaal klaar voor. Met zijn krachtige 79 kW sterke blok biedt deze adventure-twin een soepele en krachtige rijervaring – perfect voor wie graag kilometers vreet of juist het avontuur opzoekt. De motor kan gereden worden met het A-rijbewijs.

De V-Strom 1050 staat bekend om zijn comfortabele rijeigenschappen, maar biedt ook volop technologie voor extra vertrouwen en gemak. ABS en traction control zorgen voor extra grip onder uiteenlopende omstandigheden. Je hebt keuze uit verschillende rijmodi om het karakter van de motor aan te passen aan de situatie. De cruise control maakt lange snelwegritten relaxter, terwijl de quickshifter zorgt voor schakelen zonder koppeling – ideaal bij sportief rijden of in druk verkeer.

Het heldere TFT-display toont alle belangrijke info in één oogopslag. Ook in het donker ben je goed zichtbaar dankzij de felle LED-verlichting. Handvatverwarming houdt je handen warm tijdens koude ochtenden en dankzij de middenbok en valbeugels is de motor zowel praktisch als goed beschermd.

Met 7692 km op de teller is deze Suzuki nog piepjong en klaar voor vele zorgeloze kilometers. Zoek je een betrouwbare alleskunner die techniek, comfort en rijplezier slim combineert? Dan is deze V-Strom 1050 jouw volgende motor.
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Rijmodi, TFT-Display, Cruise control, Quickshifter, LED Verlichting, Handvatverwarming, Valbeugels, Middenbok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion