Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
CANDY DARING RE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR
EU verantwoordelijke: Suzuki B.V. Nimag Lange Dreef 12 4131 NH VIANEN 0347-349749 www.suzuki.nl klantenservice@suzuki.nl

De Suzuki V-Strom 800 combineert kracht, comfort en controle voor elk avontuur. Met een 776 cc paralleltwin, een 20-liter tank en het Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) ben je voorbereid op alle omstandigheden. De rechtop-zithouding, het 5-inch TFT-display en het Quick Shift-systeem zorgen voor een soepele, plezierige rit.

De compacte bouw en optimale gewichtsverdeling bieden wendbaar stuurgedrag, terwijl het sterke subframe eenvoudig bagage en passagiers draagt. Perfect voor rijders die veelzijdigheid en prestaties zoeken.

Wordt geleverd met 6 jaar garantie en mobiliteitsservice!

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion