| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Zadel Granucci
- Forward controls
- Floorboards
- Valbeugels
- Zadeltas
- Side mount kentekenplaathouder
- Led verlichting rondom
MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken. Wij rekenen géén afleveringskosten.
Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.
Wij leveren door heel Nederland voor € 150,- je nieuwe aanwinst aan huis!
December actie!
Garantie tot augustus 2026
Gratis aflevering aan huis
Opties en Accessoires: Floorboards, Forward Control, LED koplamp, Zadeltassen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | V2, 4-takt, 45 V-twin |
| Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
| Cilinder inhoud | 805 cc |
| Comp. verhouding | 9,4:1 |
| Kleppen | 4 kleppen |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | TCI |
| Vermogen | 52 pk / 38 kW bij 6,000 tpm |
| Max. koppel | 69 Nm bij 3,500 tpm |
| Koppeling | Nat, Kabelbediening |
| Versnellingsbak | 5 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Drijfas, cardan |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17 liter |
| Topsnelheid | 160 km/u |
| ABS | nee |
| Frame | Staal, Dubbel wiegframe |
| Vering voor | Cartridge |
| Vering achter | Mono shock, Swingarm |
| Remmen voor | Enkele schijf |
| Remmen achter | Trommelrem |
| Voorband | 130/90-16 |
| Achterband | 170/80-15 |
| Wielbasis | 1,655 mm |
| Lengte | 2,395 mm |
| Breedte | 985 mm |
| Hoogte | 1,110 mm |
| Zithoogte | 700 mm |
| Drooggewicht | 239 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
MotoLeo is een familiebedrijf van Peter en Leo Schloesser, gevestigd in Limburg, waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Doordat wij gebruik maken van de nieuwste technieken en onze ervaring van ruim 30 jaar geven wij u de garantie dat uw motor bij ons in goede handen is.
KWALITEITS-OCCASIONS
Wij bieden u een snel wisselende voorraad occasions aan tegen scherpe prijzen. Doordat wij onze motoren inkopen van diverse dealermaatschappijen zijn onze occasions van hoge kwaliteit.
 |
MotoLeo B.V. |
|
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
|
 |
045-2031039
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK
(Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken