Nieuwsbrief:

SUZUKI  VZ 1600 MARAUDER - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Zwart
Vermogen:
54 kW
Teller:
28.692 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
suzuki - vz-1600-marauder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki VZ1600 Marauder

Keurig nette cruiser uit 2005
Tellerstand 28692 km
Half-open uitlaten
Lucht ondersteunde achtervering
Radiale remklauwen
Getinte knipperlicht glazen
Rijklaar voor €5250,-






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jonge Motoren
Stevinweg 14
Tholen
Plan de route
06-21908697
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion