Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1200 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
RACING YELLOW
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
triumph - speed-triple-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Triumph Speed Triple RX.

De laatste in Nederland en 1 van de
maar 1200 geproduceerde Speed Triple
1200 RX modellen, staat nu bij ons in
de winkel.

De Speed Triple RX is in zeer
beperkte oplage gebouwd en is een
ware special edition.

Naast de prachtige standaard opties
als Ohlins voor en achter, brembo
remmen en een Ohlins stuurdemper van
de Speed Triple, is de RX van nog
meer opties voorzien.

De RX is voorzien van:

- Akrapovic uitlaat
- Lage clip ons
- RX spuitwerk
- Carbon voorspatbord
- Carbon tankafwerking
- Gele bies in achter velg

Deze Speed Triple RX is de ultieme
raket voor op het circuit en een
sportieve en snelle special voor op
de weg.

Bel of kom gezellig langs in de
winkel voor deze Triumph Speed Triple
RX.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blom Motoren
t Koendert 4
Leusden
Plan de route
033-4635449
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion