| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
| Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
| Cilinder inhoud | 1050 cc |
| Comp. verhouding | 12,92:1 |
| Kleppen | 12 |
| Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 150 pk / 110 kW bij 10.500 tpm |
| Max. koppel | 117 Nm bij 7.150 tpm |
| Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15,5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | optie |
| Frame | Twin-sparconstructie van aluminium buizen |
| Vering voor | Showa 43 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg van 120 mm |
| Vering achter | Showa monoshock mey instelbare voorspanning, terugverings- en compressiedemping, veerweg achterwiel van 130 mm |
| Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 320 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen met 4 zuigers. Uitschakelbaar ABS |
| Remmen achter | Enkele remschijf 255 mm, zwevende 2-zuigerremklauw. Uitschakelbaar ABS |
| Voorband | 120/70 ZR17 |
| Achterband | 190/55 ZR17 |
| Wielbasis | 1.445 mm |
| Lengte | |
| Breedte | 775 mm |
| Hoogte | 1.070 mm |
| Zithoogte | 825 mm |
| Drooggewicht | 192 kg |
| Leverbare kleuren | zwart, zilvergrijs |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken