Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 900 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
PURE WHITE
Vermogen:
48 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
triumph - speed-twin-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: Triumph Motorcycles Benelux De Droogmakerij 40 a 1851 LX Heiloo, NL 0031725410311 mark.opdebeeck@triumph.co.uk

De Speed Twin 900 combineert een klassieke stijl met moderne technologie. Dat maakt hem perfect voor onvergetelijke weekenduitjes en maximaal plezier in druk stadsverkeer. De soepele handling, het responsieve vermogen en het vloeiende, stabiele rijgedrag maken elke rit spannend. Met zijn lage zadelhoogte en natuurlijke, rechte zithouding is hij comfortabel en makkelijk om op te rijden. Met zijn uitgebreide assortiment aan custom accessoires pas je hem volledig aan jouw wensen aan. Hij is de perfecte combinatie van tijdloos cool en moderne prestaties.

(Op voorraad)

- 24 maanden garantie
- 10 dagen gratis all risk verzekering
- A rijbewijs


www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Vos Oss Motoren
Singel 1940 1945 320
Oss
Plan de route
0412-667722
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM
© 2000 - 2025 Motoroccasion