| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
mooie triump street triple R!- zijtassen
- handvat verwarming
- sliders
- reserve sleutels aanwezig
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
| Boring x slag | 	77,99 mm x 	77,99 mm |
| Cilinder inhoud | 765 cc |
| Comp. verhouding | 12,65:1 |
| Kleppen | 12 kleppen |
| Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. Elektronische gasklepregeling |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 	118 pk / 86.8 kW bij 12000 tpm |
| Max. koppel | 77 Nm bij 9.400 tpm |
| Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17,4 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk |
| Vering voor | Omgekeerde 41-mm Showa-voorvork met gescheiden functie en grote zuigers (SF-BPF), veerweg van 115 mm. Instelbare compressiedemping, terugveringsdemping en instelbare voorspanning |
| Vering achter | Showa-monoshock met piggybackreservoir, veerweg van 134 mm. Instelbare veervoorspanning (vergrendelringen), compressiedemping en retourslag. |
| Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 310 mm, Brembo M4.32 radiale monoblock-remklauwen met 4 zuigers, uitschakelbaar ABS |
| Remmen achter | Enkele vaste remschijf 220 mm, Brembo zwevende éénzuigerremklauw, uitschakelbaar ABS |
| Voorband | 120/70ZR17 |
| Achterband | 180/55ZR17 |
| Wielbasis | 1410 mm |
| Lengte | |
| Breedte | 735 mm |
| Hoogte | 1085 mm |
| Zithoogte | 825 mm |
| Drooggewicht | 166 kg |
| Leverbare kleuren | zwart, zilvergrijs |
| Beschrijving | Met betere prestaties, hogere specificaties en een hoogwaardige afwerking levert de Street Triple R een volmaakte combinatie van vermogen en prestaties voor intense ritten.



De nieuwe R heeft een nog krachtiger blok, dat met 118 pk bij 12.000 t/min maar liefst 11,3% meer piekvermogen levert dan het vorige model. Daarnaast zijn er vele extra's zoals de vier rijmodi, een nieuw instrumentenpaneel met 5-inch TFT-kleurendisplay waarvan de hoek te verstellen is, volledig instelbare Showa-vering en Brembo M4.32 radiale monobloc-remklauwen voor. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken