Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TROPHY 1200 - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
72 kW
Teller:
71.416 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
triumph - trophy-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
!! Net binnen gekomen en zo weer weg NETTE TRIUMPH TROPHY 1200 voor €1250 !!

Motor heeft aan de rechterkant valschade zie foto's.

Handvatverwarming / Orginele 3-delige kofferset in kleur / Datum 1ste toelating 21-03-2000 / 71416 km / 80 kW (109 pk) 287 kg.


  • INRUIL WELKOM.


    MotoRestyle
    Leroy Tigchelaar

    Hommel  9
    7317 BL  Apeldoorn
    Leroy  06-52831572 


    mail :  info@motorestyle.nl
    website: www.motorestyle.nl

    Geopend : Maandag op afspraak. 
                      Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
                      Zaterdag : van 10.00 tot 16.00 uur

    Voor een bezichtiging of proefrit graag eerst even bellen !


    Wij beantwoorden geen  "wat is de uiterste prijs"  mails.

    Garantie tegen meerprijs van € 295,-  ( niet op alle motoren )

    -


  • Wij bieden bij al onze motoren 5 dagen gratis verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoRestyle
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
06-52831572
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion