| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
*** ONDANKS ZIJN HOGE KM STAND IS DEZE YAMAHA MT07 ZOWEL TECHNISCH ALS OPTISCH NOG IN PRIMA STAAT. ***
LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).
Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl).
Al onze gebruikte motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
- De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
- 6 maanden garantie op gebruikte motorfietsen, waarbij slijtagedelen, accu’s en electrische accessoires zoals handvatverwarming, alarm, gear indicator etc zijn uitgezonderd en met een maximum van 3000km (tenzij anders vermeld).
- Technisch volledig nagelopen in onze eigen moderne en uitgebreide werkplaats.
- Volle tank brandstof.
- Gewassen en gepoetst.
- 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
- Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
Afleverpakketten:
Alle motorfietsen zijn in onze werkplaats met de grootste zorgvuldigheid nagelopen. Wilt u een langere garantie termijn dan de standaard 6 maanden of gaat u bijvoorbeeld direct een lange reis maken dan kunt u uit één van onze twee afleverpakketten kiezen.
* Basis (€199)
Dit betreft een kleine beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
- Garantie uitbreiden naar 8 maanden met een maximum van 4000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd).
- Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
- Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
* Uitgebreid (€399)
Dit betreft een grote beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
- Garantie uitbreiden naar 12 maanden met een maximum van 6000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd)
- Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
- Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
- Luchtfilterbox reinigen en het element vervangen.
- Bougie(s) vervangen.
- Kleppen stellen tegen meerprijs, omdat dit bij vrijwel iedere motor maatwerk is kunnen we hier geen standaard tarief voor aangeven en dienen we specifiek per motor een offerte te maken.
We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Opties en Accessoires: - ABS
- VALDOPPEN
- FLYSCREEN
- RADIATEUR BESCHERMER
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
| Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
| Cilinder inhoud | 689 cc |
| Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
| Ontsteking | TCI |
| Vermogen | 74.8 pk / 55 kW bij 9000 tpm |
| Max. koppel | 68 Nm bij 6500 tpm |
| Koppeling | Nat, meervoudige platen |
| Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 14 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Diamantvormig |
| Vering voor | 130 mm |
| Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) 130 mm |
| Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
| Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
| Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
| Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
| Wielbasis | 1400 mm |
| Lengte | 2085 mm |
| Breedte | 745 mm |
| Hoogte | 1090 mm |
| Zithoogte | 805 mm |
| Drooggewicht | 179 kg / ABS 182 kg kg |
| Leverbare kleuren | Deep Armor, Matt Grey, Competition White, Race Blu, Racing Red |
| Beschrijving | De MT-07 is een motorfiets die ontworpen is om plezier te hebben, en bovendien betaalbaar is. Bijna alles aan deze veelzijdige, nieuwe motorfiets - zijn hoge koppel, wendbare chassis en uiterst lage brandstofverbruik - maken hem onweerstaanbaar voor zowel nieuwe als ervaren motorrijders.



De compleet nieuwe 689cc parallel-twin profiteert van onze speciale 'crossplane-filosofie', waarmee een lineair koppel kan worden gegenereerd voor een indrukwekkende acceleratie. En de MT-07 is bovendien uitgevoerd met een compact en lichtgewicht chassis voor verbluffende wendbaarheid en moeiteloze besturing.



De nieuwe MT-07! Nog nooit had u zo'n goede reden om weer te gaan motorrijden.

De Yamaha MT-07 ABS is ook in 35kW uitvoering leverbaar



Compleet nieuwe, 689cc parallel-twin motor



Wat de nieuwe MT-07 zo bijzonder maakt, is de compleet nieuwe, 689cc parallel-twin, ontwikkeld op basis van Yamaha's 'crossplane-filosofie'. De 270-graden krukas met zijn onregelmatige ontstekingsinterval geeft een sterk gevoel van acceleratie en enorme trekkracht, en het hoge lineaire koppel zorgt voor uitstekende prestaties.



Licht en slank ruggengraatframe



Voor optimaal stuurgemak en grote wendbaarheid is de nieuwe MT-07 voorzien van een licht en slank, stalen ruggengraatframe waarbij het motorblok als dragend element dient. De compacte wielbasis en luxueuze veersystemen in combinatie met dit sterke en lichte chassis leveren responsieve, maar bovenal plezierige rijeigenschappen op.



 |
 |
PremiumMobility |
|
Provincialeweg 19a
Vinkeveen
Plan de route
|
 |
0627401144
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over.
De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch.
De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp.
Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van