Nieuwsbrief:

YAMAHA  SCR 950 - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
ROOD
Vermogen:
Teller:
13.425 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aandrijfmethode: Riem
Opties en Accessoires:
1 Maand Gratis!! Alriskverz., ABS, Beltdrive, Comfort Zadel, Div.Financiering Mogelijkheden, Fly Screen, Handvat verwarming, Inruil Mogelijk, Mooie Nette Motor, Onderhoudsboekje Aanwezig, Stoere Uitstraling!!, Zij Tassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
van Hoeijen Motoren
Klettersteeg 7-A
Achterveld
Plan de route
0342-453063
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion