Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX BRONZE MAX ABS - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Brons
Vermogen:
34 kW
Teller:
34.731 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 12 maanden
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In prachtstaat en origineel Nederlands geleverde Yamaha T-MAX 530 Bronze Max ABS. De T-Max is te berijden vanaf een A2 rijbewijs.

De T-MAX is voorzien van:
  • ABS systeem
  • Sport uitlaat
  • Middenbok standaard
  • Polini luchtfilter
  • Malossi Vario
  • Handvatverwarming
  • Korte kentekenplaathouder
  • Zwarte hendels
  • Smoke ruit
  • USB aansluiting
  • 2 sleutels
De T-MAX is een stoere, sportieve, opvallende motorscooter. Met een krachtige 530 cc brandstofgeïnjecteerde, tweecilindermotor vervaagt de 2014 TMAX de lijnen tussen scooter en motor, wat een unieke mix van opwindende prestaties, uitstekend rijcomfort en ongelofelijk gemak biedt. Wat ook fijn is, is dat de motor te berijden is met een A2 rijbewijs of hoger.

De Yamaha komt uit 2014 en heeft 34.731 km gereden. De motor verkeert in nette staat en is te berijden met een A2 rijbewijs. 

De Yamaha wordt standaard afgeleverd met:
• Volledige technische controle + laatste onderhoudsbeurt bij de 32.796 km uitgevoerd bij de dealer
• 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl

Garantie:
• Standaard 3 maanden garantie, onder de voorwaarden van motorgarantie.nl

Uitgebreide Garantie mogelijk:
• Uitbreiden naar 6 maanden – €495,-
• Uitbreiden naar 12 maanden – €995,-

Transparant & duidelijk:
• Garantie geldt op motorische en mechanische onderdelen
• Slijtageonderdelen en accessoires zijn uitgesloten

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, op zondag & in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze auto's, motoren en scooters.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Yamaha Tmax 530 500 550 xmax 400 560
Opties en Accessoires:
ABS systeem
Sport uitlaat
Middenbok standaard
Polini luchtfilter
Malossi Vario
Handvatverwarming
Korte kentekenplaathouder
Zwarte hendels
Smoke ruit
USB aansluiting
2 sleutels




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
T.D.K. Exclusive
Pallasstraat 42
Tilburg
Plan de route
0617684975
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion