Nieuwsbrief:

YAMAHA  VMX 1200 V MAX - 1999

Bouwjaar:
1999
Kleur:
GOUD/ZILVER
Vermogen:
107 kW
Teller:
1.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1999

Zeer speciale Yamaha V-MAX custom build, incl. taxatie rapport 2021 na verbouwing getaxeerd op € 31.000,-

Volledig opgebouwd met hoogwaardige onderdelen

-Otec RB 330 swingarm
-330 achterband 180 voorband op velgen met Yamaha stemvorken logo spaken
-ISR rem / koppeling pomp
-Doma uitlaten
-Custom zadel
-YSS achterschokbrekers
-USD voorvork
-ISR 6 zuiger remklauwen
-Wave remschijven
-Stalen remleidingen
-Custom kuipdelen
-km stand 1500 km na verbouwing, geen teller, wordt geleverd incl. nieuwe TomTom rider 550 voor snelheid en ritregistratie.
-enz enz enz..

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Termaat Motoren
Hertogstraat 74
Nijmegen
Plan de route
024-3229575
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion