Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 1200 Z SUPER TENERE ABS - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Grijs
Vermogen:
80 kW
Teller:
75.409 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super betrouwbare All Road met cardan aandrijving in zeer goede staat,met goed werkende ABS,
inclusief hoge ruit,verstralers, handkappen, grote zijsteun voet, Yamaha zijkoffers en aluminium Givi Tracker Outback topkoffer, MIVV uitlaatdemper, 6 maanden garantie, beurt, geen afleveringskosten.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
A. van Andel Motorrijwielen
Leijensteinstraat 15-A
Kerkdriel
Plan de route
06-83009165
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion