| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2000
EU verantwoordelijke: Yamaha Motor Europe N.V. Koolhovenlaan 101 1119 NC SCHIPHOL-RIJK, NL 020-6546000 dpo@yamaha-motor.nl
ZEER MOOIE MOTOR MET 9300KM
ORGINELE MOTOR
- Sport uitlaat
- 6 maanden garantie
- Shorttail
www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
| Boring x slag | 65.5 mm x 65.5 mm |
| Cilinder inhoud | 599 cc |
| Comp. verhouding | 12.4:1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Keihin CVRD37 |
| Ontsteking | TCI |
| Vermogen | 120 pk / 89.5 kW bij 13000 tpm |
| Max. koppel | 68.1 Nm bij 11500 tpm |
| Koppeling | olie bad |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 2846 |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | nee |
| Frame | |
| Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 132 mm |
| Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 130 mm |
| Remmen voor | dubbele 295 mm schijf, radiale vierzuigerremklauwen |
| Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
| Voorband | 120/60 ZR 17 |
| Achterband | 180/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1380 mm |
| Lengte | 2025 mm |
| Breedte | 690 mm |
| Hoogte | 1105 mm |
| Zithoogte | 820 mm |
| Drooggewicht | 169 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | |
| Dealerschappen: CAN-AM, HUSQVARNA, KAWASAKI, KTM |
Vos Oss Motoren, verkoop en onderhoud van motoren en scooters. Wij zijn erkend motordealer van: Kawasaki, KTM, Can-Am, Husqvarna en nog een aantal scooter merken.
Onze monteurs zijn gespecialiseerd in hun werk en helpen u graag!
Voor meer informatie gaat u naar: www.vos-oss.nl
 |
Vos Oss Motoren |
|
Singel 1940 1945 320
Oss
Plan de route
|
 |
0412-667722
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden CelÂsius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motorÂfiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt alÂtijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle omÂstandigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half verÂbrande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmteÂ
graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van POLARIS