| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
Inruil wel mogelijk. Voor meer informatie even bellen naar:
Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
Gijbelandsedijk 76
2974VE Brandwijk
Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
Zaterdag geopend van 9-16 uur
Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-
- Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.
Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.
Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.
Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties - Bij aanschaf van de motor krijgt u er gratis winterstalling bij. Zodat u de motor in het voorjaar kan komen ophalen. En dan gaat uw garantie ook pas in wanneer u de motor heeft opgehaald.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 103™ |
| Boring x slag | 98.4 mm x 98.4 mm |
| Cilinder inhoud | 1690 cc |
| Comp. verhouding | 9.6:1 |
| Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
| Ontsteking | electrisch |
| Vermogen | pk / kW bij tpm |
| Max. koppel | 134 Nm bij 3500 tpm |
| Koppeling | negen voudige natte platen |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | 9.594 |
| Overbrenging | getande riem |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 22.7 liter |
| Topsnelheid | nb km/u |
| ABS | nee |
| Frame | stalen buizenframe |
| Vering voor | 41,3 mm triple circuit damping (TCD), veerweg 116,8 mm |
| Vering achter | luchtvering, veerweg 76 mm |
| Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
| Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
| Voorband | BW 130/80B18 63H |
| Achterband | BW 180/65B16 81H |
| Wielbasis | 1625 mm |
| Lengte | 2430 mm |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 715 mm |
| Drooggewicht | 355 kg |
| Leverbare kleuren | Vivid Black, Scarlet Red, Merlot Sunglo, Sedona Orange, Black Denim, White Hot Denim, Psychedelic Purple / Vivid Black, Apple Green / Vivid Black |
| Beschrijving | |
Alleen Top Occasions.
Wij zijn een onafhankelijk bedrijf dat zich hoofdzakelijk richt op de In- en Verkoop van Motoren.
Wij zijn voortdurend op zoek naar mooie motoren die we tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden!
Uiteraard kunt U ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie van Uw motorfiets.
 |
Van Vuuren Motoren |
|
Gijbelandsedijk 74-C
Brandwijk
Plan de route
|
 |
0184-642245
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken