Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2011, 35890 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2011, 9413 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.895,- p/mnd klik hier
2011, 26617 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2011, 16000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2012, 34946 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 15850 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2012, 41786 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2012, 18315 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2012, 28068 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2012, 27506 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.450,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 20000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2013, 27580 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2013, 23889 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2013, 15300 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2014, 27800 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 36604 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2014, 37321 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 23000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2015, 16007 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.395,- p/mnd klik hier
2015, 31179 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion