| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Honda CB650F ABS
- Vol vermogen
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 16-kleps DOHC 4-cilinder in lijn |
| Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
| Cilinder inhoud | 649 cc |
| Comp. verhouding | 11.4 : 1 |
| Kleppen | 16 kleppen DOHC |
| Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
| Ontsteking | Electronisch |
| Vermogen | 86 pk / 64 kW bij 11000 tpm |
| Max. koppel | 63 Nm bij 8000 tpm |
| Koppeling | Natte meerplaten |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17.3 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Staal,diamant |
| Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
| Vering achter | Monoshock schokdemper met instelbare veervoorspanning, veerweg 43,5 mm |
| Remmen voor | 320 x 5.0 mm dubbele hydraulische schijf met tweezuiger remklauw, sintermetalen remblokken en ABS |
| Remmen achter | 240 x 5.0 mm enkele hydraulische schijf met enkelzuiger remklauw, kunststofremblokken en ABS |
| Voorband | 120/70/17 |
| Achterband | 180/55-ZR17 |
| Wielbasis | 1450 mm |
| Lengte | 2110 mm |
| Breedte | 775 mm |
| Hoogte | 1120 mm |
| Zithoogte | 810 mm |
| Drooggewicht | 208 kg |
| Leverbare kleuren | Tricolore,geel,zwart,grijs |
| Beschrijving | CB650F. Sterk in vorm en functie.



Blik op de weg en fun in het verschiet: de CB650F stelt alle wegen open. De enige voorwaarde is dat ze geasfalteerd zijn. Dan staat niets je in de weg om de stoere, wendbare allrounder eens goed de sporen te geven. Dat al die fun gepaard gaat met minimale gebruikskosten, maakt van de CB650F een absolute topper in de middenklasse.

Het kloppende hart van deze machine is een nieuw ontwikkelde viercilinder met een cilinderinhoud van 649 cc die inzake werking, toerenvriendelijkheid en efficiëntie zijn gelijke niet kent. Een vlotte zesversnellingsbak, dynamisch afgesteld rijwielgedeelte en veilige ABS-remmen zorgen er mee voor dat de slechts 208 kg zware machine perfect onder controle te houden is.



Design: uniek!



Opvallend en gespierd: de CB650F oogt als een moderne streetfighter. Met korte overhangen en een gedrongen, duikende vorm ziet hij eruit als een roofdier dat klaar is voor de sprong. De viercilinder komt volop tot zijn recht. Bovendien is dit een bijzonder mooie verschijning, want hij wordt nagenoeg uitsluitend gekoeld door inwendige leidingen in plaats van storende slangen. De imposante einddemper past perfect bij de strakke look van deze motorfiets.

Motor: pittig!



Presteert even goed als hij oogt: het nieuwe viercilinderblok van de CB650F brengt een sportieve 87 pk op de weg en presteert altijd even soepel over het hele toerenbereik. Naast een hamonieuze werking overtuigt deze krachtbron ook door zijn efficiëntie, die dankzij ultramoderne technologie zoals bv. PGM-FI injectie een rijbereik van meer dan 350 kilometer met een volle tank garandeert*.

* Honda-meetwaarden conform WMTC.



Rijwielgedeelte: wendbaar!



De CB650F overtuigt door zijn lichtvoetigheid - niet alleen omdat hij zo licht is maar ook omdat hij zo licht te besturen is. Beide zijn te danken aan het sportieve rijwielgedeelte, dat o.a. bestaat uit een aluminium swingarm, monoshock-vering en 41 mm telescoopvork. ABS-remmen garanderen een optimale vertraging zonder wielblokkering.

Cockpit: slim!



Overzichtelijk: de cockpit van de CB650F is mooi ingedeeld. Links zitten een digitale snelheidsmeter en toerenteller, rechts de brandstofmeter en klok alsook de nodige controlelampjes. Een Wave-contactsleutel, HISS-beveiliging (Honda Ignition Security System) en centraal opgestelde controlelampjes voor richtingaanwijzers en grootlicht ronden het instrumentarium af.



 |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail
Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was.
Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken