Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
MARGE MOTOR
Vermogen:
40 kW
Teller:
16.740 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een motor die comfort, zuinigheid en moderne techniek combineert? Dan is deze Honda NC750XD DCT uit 2019 in stijlvol zwart precies wat je zoekt. Met slechts 16.732 km op de teller is deze motor in uitstekende staat – ideaal voor zowel woon-werkverkeer als ontspannen toerritten.

De DCT-transmissie (Dual Clutch Transmission) maakt schakelen kinderspel: volledig automatisch of manueel met knoppen op het stuur. Deze techniek staat garant voor soepel en efficiënt rijden – ideaal voor wie comfort en gebruiksgemak belangrijk vindt.



Belangrijkste kenmerken:



-

Bouwjaar: 2019


-

Kilometerstand: 16.732 km


-

Kleur: Zwart


-

Motorblok: 745cc, 2-cilinder, vloeistofgekoeld


-

Vermogen: ca. 54 pk


-

Transmissie: DCT (automaat + manueel bediening)


-

Remmen: Schijfremmen met ABS


-

Brandstofverbruik: ca. 1 op 28-30


-

Tankinhoud: 14,1 liter


-

Zithoogte: ca. 830 mm


-

Rijklaar gewicht: ca. 230 kg


-

Opbergruimte: Ruime ‘neptank’ met plek voor o.a. integraalhelm


-

Verlichting: LED-koplamp en achterlicht


-

Dashboard: Digitaal met:




-

Versnellingsindicator


-

Rijmodi (Drive, Sport, Manueel)


-

Verbruiksmeter


-

Toerenteller




-

Rijmodi:




-

D (zuinig, ontspannen)


-

S (sportief, 3 niveaus)


-

M (volledig manueel)




-

Ergonomisch stuurgedrag, ideaal voor zowel beginners als ervaren rijders


-

Lage onderhoudskosten, betrouwbare techniek





De Honda NC750XD is geliefd vanwege zijn praktische karakter, het soepele DCT-systeem en het lage verbruik. De zwarte kleur geeft deze motor bovendien een stoere en tijdloze uitstraling.

Interesse? Neem gerust contact op voor meer informatie, extra foto's of een proefrit. Deze motor is rijklaar en klaar voor zijn volgende eigenaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blue Bikes Delft
Willem Hooftstraat 31
Delft
Plan de route
015-2147191
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion