Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 300 HPE SPORT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Blu Zaffiro
Vermogen:
19 kW
Teller:
5.181 Km
Rijbewijs:
B
Garantie:
Ja
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Piaggio MP3 300 HPE Blu Zaffiro 5181km bj. 6-2024
  • ABS/Tractioncontol
  • Pas 5181 gereden
  • bouwjaar 29-06-2024
  • Rijden met Rijbewijs A / B (behaald voor 18 jan 2013)
  • Krachtige motor met 19,4 KW (26pk)
  • een royaal TFT-kleurenscherm dat belangrijke rit- en statusinformatie weergeeft
  • Piaggio MIA, dat standaard wordt geleverd, verbindt je smartphone met de scooter via Bluetooth voor handige controle over oproepen, berichten, muziek en navigatiefuncties.
  • Het enige wat je nodig hebt om ermee te rijden is een rijbewijs B*.
    (* Rijbewijs B mits behaald voor 19 januari 2013.)
  • Direct rijden!
  • incl. Afleveringskosten en 12 maanden Leertouwer garantie!!
    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi   Scooters: Vespa & Piaggio

    Website: www.leertouwer.com

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Aanbieder
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Zuidergracht 1
Soest
Plan de route
035-6012106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion