Nieuwsbrief:

SHERCO  300 SEF FACTORY - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
sherco - 300-sef-factory
sherco - 300-sef-factory
sherco - 300-sef-factory
sherco - 300-sef-factory
sherco - 300-sef-factory
sherco - 300-sef-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Sherco kondigt met trots de komst aan van zijn gloednieuwe 2026 Enduro-assortiment, een evolutie van onze iconische modellen, ontworpen voor verbeterde prestaties en nog meer rijplezier. De nieuwe SHERCO modellen speciaal ontworpen voor iedereen die graag tijd op de enduro motor doorbrengt, of het nu gaat om ontspannen zondagse ritten, een uitdagende trail of of pure competitie. Deze enduro motoren hebben zich bewezen in alle enduroklassen en bieden elke rijder uitstekende betrouwbaarheid, vertrouwen en prestaties. Dankzij de uitstekende prestaties van de Sherco rijders Hamish MacDonald, Antoine Magain en Julien Roussaly in het E3 klassement van de FIM World Enduro Championship, zijn de wijzigingen ten opzicht van het vorige modeljaar beperkt gebleven;

Alle modellen zijn voorzien van een nieuwe graphic kit 2026 en het vertrouwde blauwe plastic is weer terug. Zoals altijd zijn de viertakt modellen voorzien van een volledig Akrapovic-uitlaatsysteem.

Deze motor kan ook als supermoto geleverd worden. Zie bijgaande model-foto.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Femon Parts
Engelandlaan 34
Hazerswoude-Dorp
Plan de route
0172-533829
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van QJMOTOR
© 2000 - 2025 Motoroccasion