Nieuwsbrief:

SHERCO  300 SE FACTORY - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
sherco - 300-se-factory
sherco - 300-se-factory
sherco - 300-se-factory
sherco - 300-se-factory
sherco - 300-se-factory
sherco - 300-se-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Sherco kondigt met trots de komst aan van zijn gloednieuwe 2026 Enduro-assortiment, een evolutie van onze iconische modellen, ontworpen voor verbeterde prestaties en nog meer rijplezier. De nieuwe SHERCO modellen speciaal ontworpen voor iedereen die graag tijd op de enduro motor doorbrengt, of het nu gaat om ontspannen zondagse ritten, een uitdagende trail of of pure competitie. Deze enduro motoren hebben zich bewezen in alle enduroklassen en bieden elke rijder uitstekende betrouwbaarheid, vertrouwen en prestaties. Dankzij de uitstekende prestaties van de Sherco rijders Hamish MacDonald, Antoine Magain en Julien Roussaly in het E3 klassement van de FIM World Enduro Championship, zijn de wijzigingen ten opzicht van het vorige modeljaar beperkt gebleven;

Alle modellen zijn voorzien van een nieuwe graphic kit 2026 en het vertrouwde blauwe plastic is weer terug. Zoals altijd zijn de viertakt modellen voorzien van een volledig Akrapovic-uitlaatsysteem.

Deze motor kan ook als supermoto geleverd worden. Zie bijgaande model-foto.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Femon Parts
Engelandlaan 34
Hazerswoude-Dorp
Plan de route
0172-533829
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion