Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Blauw
Vermogen:
107 kW
Teller:
73.149 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
yamaha - fjr-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Yamaha FJR 1300 – 2018 – 73.149 km

Ben jij op zoek naar een comfortabele, krachtige en betrouwbare sporttourer? Dan is deze Yamaha FJR 1300 uit 2018 precies wat je zoekt!

Bouwjaar: 2018
Kilometerstand: 73.149 km
Motorinhoud: 1.298cc
Vermogen: 146 pk
Kleur: Mat Blauw

Uitgerust met:

Elektronisch verstelbaar windscherm
Cruise control
Verwarmde handvatten
ABS en tractiecontrole
Krachtige 4-cilinder motor
Koffersysteem (origineel Yamaha)
Cardanaandrijving – onderhoudsarm en duurzaam
Sportieve én comfortabele rijhouding

Staat van de motor:

Deze FJR is altijd goed onderhouden en recent nog voorzien van nieuwe banden, onderhoudsbeurt, luchtfilter, bougies, remvloeistof.

Rijdt als een zonnetje – zowel voor toertochten als woon-werkverkeer ideaal.

Vraagprijs: €11.500

Motor is te bezichtigen in Ederveen 
Interesse of vragen? Stuur gerust een bericht of bel op 0318-785654

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!
  • Rij in Stijl en Veiligheid – Ontdek Onze Motoraccessoires en Helmen!

    Ben jij klaar voor het ultieme motorseizoen? Bij Bouw Motoren vind je alles wat je nodig hebt om veilig én stijlvol de weg op te gaan. Van hoogwaardige helmen tot onmisbare accessoires – wij hebben het allemaal!

    Topkwaliteit helmen – Voor maximale bescherming en comfort
    Handige accessoires – Denk aan tanktassen, vizieren, handschoenen en meer

    Of je nu een doorgewinterde motorrijder bent of net begint, wij helpen je om goed voorbereid de weg op te gaan.

    kom langs in onze winkel en ervaar het zelf!
    www.bouwmotoren.nl 

    Bouw Motoren – Voor rijders, door rijders.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Bouw Motoren
Seringstraat 29
Ederveen
Plan de route
0318-785654
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion