Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 950 A MIDNIGHT STAR - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Rood
Vermogen:
39 kW
Teller:
19.175 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooie en complete Yamaha XVS 950 A Midnight star van bouwjaar!

Bouwjaar 2010 met een km stand van 19.175 km 

Mooie originele accessoires .

- Leder hardcase Koffer set
- Windscherm origineel Yamaha
- Valbeugel met  Highway steps
- Sissybar ( Ook origineel Yamaha )
- 12V aansluiting om telefoon / navigatie te laden 
- Extra blinker waarschuwing voor als  knipperlichten nog aan staan .

Mooie complete chopper !



-


 


  • Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
Hoogeveen
Plan de route
0628435195
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion