Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 65 FLORIDA - 1988

Bouwjaar:
1988
Kleur:
.
Vermogen:
35 kW
Teller:
27.124 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
moto-guzzi - v-65-florida
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

?? Moto Guzzi V65 Florida - 1988 ?

?? Italiaanse chopper !

? Bouwjaar: 07/1988
? Tellerstand: 27.124 km
? Motorinhoud: 643cc - 35kW / 48pk
?? Transmissie: Handgeschakeld
?? Brandstof: Benzine
? Nieuwe banden!
? Opvallende gele klassieker die gezien mag worden!
? Start, remt en rijdt perfect
?? Goed onderhouden
? Ideaal voor liefhebbers van klassieke Guzzi’s of als basis voor een custom project

? Klaar voor nog vele kilometers rijplezier!

? Stuur gerust een bericht bij interesse of voor een bezichtiging!

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

LET OP! Omdat er niet altijd een verkoper aanwezig is dient u voor aanvang even te bellen of te mailen voor een afspraak of een eventuele proefrit.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Van Hoof Motoren
Aldebaranstraat 1
Spijkenisse
Plan de route
0181-626215
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion